A0  A+  A-    
 STRONA GŁÓWNA BIP » Poprzednia strona » Odczyt wiadomości
Menu:
Status Prawny
Rada Powiatu
Zarząd Powiatu
Starosta
Starostwo
Jednostki organizacyjne
Służby Inspekcje Straże
Majątek publiczny, Budżet Powiatu
Oświadczenia majątkowe
Kontrole
Przetargi
Rejestry i ewidencje
Dane teleadresowe
Instrukcja obsługi
Zamierzenia - aktualnie realizowane programy
Podstawowe dane o Powiecie
Dostęp do informacji nieudostępnionej na stronie BIP
Nabór do pracy w Starostwie Powiatowym w Starachowicach
Nabór do pracy w Jednostkach Organizacyjnych Powiatu Starachowickiego
Realizacja ustawy o języku migowym i innych środkach komunikowania się
Nieodpłatna pomoc prawna oraz edukacja prawna
Działalność lobbingowa w procesie stanowienia prawa
Prawo Miejscowe
Jak załatwić sprawę
Redaktorzy Strony
Statystyka odwiedzin
Statystyka czytalności
Wyszukaj urzędnika
Rejestr zmian
Mapa serwisu
Wyszukiwarka


»Wyszukiwanie zaawansowane
Archiwalne menu:
Oświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej
Wybory samorządowe do Rady Powiatu 2014r.
Ostatnie 5 wiadomości:
» obwieszczenie
» zawiadomienie
» Porządek do protokołu Nr 67/2017 z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 29.11.2017 r.
» Porządek do protokołu Nr 66/2017 z posiedzenia Zarządu Powiatu w dniu 28.11.2017 r.
» Informacja o rezygnacji kandydata z zatrudnienia na stanowisku Dyrektora Powiatowego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Starachowicach
  • Jednostki organizacyjne
  • Placówki Pomocy Społecznej
  • Dom Pomocy Społecznej im. Sue Ryder w Kałkowie-Godowie
  • Przetargi
  • Przetarg na dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Sue Ryder w Kałkowie-Godowie gm. Pawłów w okresie od 1 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku

    Przetarg

    Przedmiotem zamówienia jest dostawa żywności na potrzeby Domu Pomocy Społecznej im. Sue Ryder w Kałkowie-Godowie gm. Pawłów od 1 stycznia 2018 roku do 31 grudnia 2018 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę całodobowego wyżywienia z uwzględnieniem diet ustalanych dla mieszkańców na bieżąco. Dzienna racja pokarmowa dla pensjonariusza DPS wynosić będzie: 1. produkty zbożowe (w przeliczeniu na mąkę) - 270 g pieczywo mieszane - 250 g mąka i makarony - 50 g kasze - 40 g 2. mleko i produkty mleczne (w przeliczeniu na mleko płynne) - 1150 ml mleko - 550 ml sery twarogowe - 60 g sery podpuszczkowe - 20 g 3. jaja ¾ szt. 4. mięso, wędliny, ryby, (w przeliczeniu na mięso z kością) - 200 g mięso - 110 g wędliny - 40 g ryby - 40 g 5. masło 40 g 6. inne tłuszcze 15 ml. 7. ziemniaki 350 g 8. warzywa i owoce obfitujące w witaminę C 230 g 9. warzywa i niektóre owoce obfitujące w karoten 120 g 10. inne warzywa i owoce 280 g 11. cukier i słodycze (w przeliczeniu na cukier) 75 g cukier 60 g dżemy i marmolady 30 g Energia w kaloriach: 2500-2600 Białko ogółem w g.: 90, w tym zwierzęce 58 Tłuszcze w g.: 88 Węglowodany w g.:347 g 1. Wszystkie etapy procesu produkcyjnego, łącznie z napełnianiem termosów powinny przebiegać bez zbędnych przestojów, celem zabezpieczenia przed zanieczyszczeniem zepsuciem i rozwojem drobnoustrojów chorobotwórczych. Zobowiązuje się wykonawcę do przestrzegania normatywnych wartości energetycznych, wartości odżywczych i smakowych potraw oraz do przygotowywania ich zgodnie z prawnymi regulacjami o warunkach zdrowotnych żywności i żywienia, przy równoczesnym zapewnieniu modyfikacji opracowanych jadłospisów przez urozmaicenia, sezonowość. Należy uwzględnić przygotowywanie posiłków w okresie świąt oraz okazjonalnych uroczystości z uwzględnieniem tradycyjnych potraw. 2. Posiłki powinny być przewożone w naczyniach transportowych i termosach gastronomicznych zapewniających utrzymanie temperatury spożywania potraw oraz posiadających odpowiednie atesty Państwowego Zakładu Higieny, Zakładu Badania Żywności i Przedmiotów Użytku. Pomiar temperatury odbywać się będzie w momencie przekazania posiłków do DPS: zupa-75°C, II danie - 65°C, napoje gorące - 80°C. , produkty zimne -15°C. Pojemniki, w których pakowana jest żywność mają być czyste, bez uszkodzeń, bez znaczących zmian fizycznych mogących przyczynić się do zagrożenia epidemiologicznego, a termosy zamykane szczelnie tak by podczas transportu posiłki w formie płynnej nie ulegały rozlaniu. 3. Transport posiłków prowadzony będzie samochodami dostosowanymi do przewożenia środków spożywczych. 4. Posiłki dostarczane będą 3 razy dziennie w godzinach: - śniadanie: godz. 8.00-8.30 - obiad: godz. 13.00-13.30 - kolacja: godz. 1700-17.30 5. Posiłki będą dzielone na dwa oddziały: oddział A - 60 posiłków oddział B - 28 posiłków 6. Dokładna liczbę posiłków na dany dzień zamawiający będzie podawał wykonawcy telefonicznie lub faksem do godz. 10.00 dnia poprzedniego.7. Należy udostępnić upoważnionemu przedstawicielowi Zamawiającego ponadto jedną porcję każdego posiłku do degustacji w zakresie diety podstawowej w celu dokonania kontroli wagi i estetyki zestawionego posiłku. 8. Wykonawca po zakończeniu pory wydawania poszczególnych posiłków odbierze odpady pokonsumpcyjne. 9. Jadłospisy podlegać będą kontroli Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do przedstawienia osobie upoważnionej planowanego na następną dekadę ( 10 dni) jadłospisu ( wzór ustalony przez Wykonawcę), w którym zawarte będą następujące dane: nazwa posiłku, kaloryczność, gramatura gotowego posiłku z podziałem części składowych wyrażone w gramach lub sztukach. 10. Wykonawca zobowiązany jest używać masło świeże extra, a nie produkty masłopodobne oraz wędliny wysokiej jakości. 11 Reklamacje dotyczące składu jakościowego i ilościowego (np. brak masła) będą zgłaszane wykonawcy telefonicznie oraz w formie pisemnej.12.Wykonawca powinien co najmniej 1 raz w tygodniu dostarczać wykaz poszczególnych produktów z których został sporządzony posiłek wraz z wykazem gramatury, 13.Zaleca się, aby Wykonawca pobierał i przechowywał próbki podanych posiłków w specjalnie przeznaczonych do tego lodówkach przez okres 48 godz. od upływu dnia ich podania. 14.Zamawiający będzie dokonywał kontroli wartości wsadu do kotła poprzez wezwanie wykonawcy do okazania raportów żywienia. W razie wątpliwości raz w m-cu zamawiający ma prawo na koszt wykonawcy do weryfikacji tych raportów przez PIH. 15.Za uchybienia ujawnione w trakcie kontroli np. SANEPID-u wynikające ze świadczonej przez Wykonawcę usługi, której następstwem będą m.in. mandaty, kary odpowiada Wykonawca. Podstawą do sporządzania posiłków dla mieszkańców będą: wykaz norm dziennych racji pokarmowych dla zakładów żywienia zbiorowego typu zamkniętego opracowany przez Instytut Żywności i Żywienia oraz norm HCCAP wykaz diet stosowanych w DPS. 16.Wszelkie posiłki powinny być przygotowywane zgodnie z obowiązującymi normami żywieniowymi wg Instytutu Żywienia i Żywności, jak również przepisami prawa w zakresie higieny żywienia norm HCCAP oraz wewnętrznymi przepisami Zamawiającego. IV. Warunki dodatkowe:17. Podana cena brutto na realizację zamówienia winna uwzględniać wszelkie rabaty i upusty zastosowane dla Zamawiającego, Zakres zamówienia obejmuje usługi zgodnie z CPV: przedmiot główny - 55.52.12.00-0.

    Godów dn. 05.12.2017r.
    Dyrektor DPS w Kałkowie - Godowie
    Krystyna Kotowska


    Data wprowadzenia: 2017-12-05 1424
    Data upublicznienia: 2017-12-05
    Art. czytany: 63 razy

    » Ogłoszenie o zamówieniu - rozmiar: 25384 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Specyfikacja - rozmiar: 43863 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Umowa - rozmiar: 23697 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 1 - rozmiar: 14837 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 2 - rozmiar: 14378 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    » Załącznik nr 3 - rozmiar: 13471 bajtów
    Typ pliku: application/vnd.openxmlformats-officedocument.wordprocessingml.document
    Drukowanie dokumentuWiadomość wprowadził: Izabela Kwiecień-Iwaniec
    » Pokaż rejestr zmian dla danej wiadomości
    Biuletyn Informacji Publicznej
    ESP
    Elektroniczna Skrzynka Podawcza


    Starostwo Powiatowe w Starachowicach


    Godziny Otwarcia
    Poniedziałek - Piątek:
    7:30 - 15:30





    - K O M U N I K A T -

    - Wydział Komunikacji i Dróg czynny będzie w co drugi poniedziałek miesiąca do godziny 17:00 tj. 9, 23 stycznia; 6, 20 lutego; 6, 20 marca; 3, 24 kwietnia; 8, 22 maja; 5, 19 czerwca; 3, 17, 31 lipca; 14, 28 sierpnia; 11, 25 września; 9, 23 października; 6, 20 listopada; 4, 18 grudnia.

    - Wydział Geodezji, Kartografii i Katastru czynny będzie w co drugi poniedziałek miesiąca w sprawach wydawania wypisów i wyrysów do godziny 17:00 tj. 9, 23 stycznia; 6, 20 lutego; 6, 20 marca; 3, 24 kwietnia; 8, 22 maja; 5, 19 czerwca; 3, 17, 31 lipca; 14, 28 sierpnia; 11, 25 września; 9, 23 października; 6, 20 listopada; 4, 18 grudnia.




    Rejestracji pojazdów dokonuje się w godzinach:
    Poniedziałek - Piątek:
    8:00 - 14:00



    Kasa Starostwa:
    Poniedziałek:
    7:45 - 15:00
    Wtorek - Piątek:
    7:45 - 14:30


    W kasie można dokonywać opłat bezgotówko - kartą płatniczą.

    Kasa automatyczna - opłatomat
    w godzinach otwarcia urzędu




    Adres :

    ul. dr Władysława Borkowskiego 4
    27-200 Starachowice


    Nr konta (opłaty, prawo jazdy, rejestracja pojazdów)
    ING BSK o/Starachowice
    32105014321000002219342330






    Starostwo Powiatowe
    w Starachowicach


    NIP 664-18-30-307
    REGON 291019672


    Powiat Starachowicki

    NIP 664-19-34-337
    REGON 291009395



    Archiwum Zakładowe Starostwa Powiatowego w Starachowicach

    ul. Hutnicza 14
    27-200 Starachowice
    (41) 274-55-24



    Powiatowy Zespół ds. Orzekania
    o Niepełnosprawności

    ul. Radomska 70
    27-200 Starachowice
    (41) 275-42-32


    BIULETYN INFORMACJI PUBLICZNEJ Starostwa Powiatowego w Starachowicach